Voinko jakaa valokuviani sosiaalisissa verkostoissa?
Kyllä, se on helppoa. Klikkaa ensin valokuvaa galleriassa. Oikeassa yläkulmassa näet sosiaalisen median kuvakkeet, joita klikkaamalla voit jakaa kuvan haluamaasi sosiaaliseen verkostoon.
Miten estätte sen, ettei kukaan tallenna kuvaani omalle koneelleen tai tulosta sitä?
Kaikki kuvat julkaistaan hyvin pienellä resoluutiolla, joten kuvan tulostaminen tai sen tallentaminen on mahdotonta. Kuva on yksinkertaisesti liian huonolaatuinen, jotta sillä tekisi mitään.
Jos kuvaaja päättää lopettaa asiakkuuden, mitä hänen kuvilleen käy?
Asiakkuuden päättämiseksi kuvaajan on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@myphoto.fi. Tällöin hänen pyynnöstä kaikki tiedot ja kuvat poistetaan sivustolta.
Jos lataan kuviani Myphoto.fi-sivustolle, kenelle ne kuuluvat?
Kaikki valokuvat kuuluvat ainoastaan kuvaajalle. Emme myy kuvia digitaalisessa muodossa emmekä niiden oikeuksia. Myymme kuvia vain tulosteina, joista valokuvaajalle maksetaan hänen osuutensa.
Voinko tehdä uudelleenpostauksen valokuvastani sosiaalisissa verkoissa?
Kyllä, se on helppoa. Klikkaa ensin valokuvaa galleriassa. Oikeassa yläkulmassa näet sosiaalisen median kuvakkeet, joita klikkaamalla voit tehdä uudelleenpostauksen.
Mistä näen, kuinka paljon olen ansainnut?
Omassa profiilissasi näet tilaston ansaitsemastasi rahasta. Voit valita, haluatko nähdä ansiosi koko ajalta, viimeisen kuukauden ajalta vai viimeisen viikon ajalta.
Kuinka paljon tulostus maksaa, jos haluan tulostaa oman valokuvani?
Ohjelma laskee tulostuksen hinnan, josta valokuvaajat saavat 5 % alennuksen.
Montako valokuvaa pystyn lataamaan sivulle?
Valokuvien määrää ei ole rajoitettu.
Miksi kuvani julkaistaan vasta tarkistuksen jälkeen?
Valokuvat tarkistetaan, koska niiden pitää täyttää tekniset laatuvaatimukset, mikä mahdollistaa niiden tulostuksen myös isokokoisina. Jos jokin kuvasi ei tule julkaistuksi, näet syyn omassa profiilissasi.
Lisäksi haluamme estää ekstremistisen, rasistisen ja pornografisen aineiston pääsyn sivuillemme. Kuvat, joissa on tällaista sisältöä, poistetaan ilman selitystä ja kuvien lähettäjän tili voidaan sulkea välittömästi.
Haluan maksaa toisen tavalla. Pystyttekö kirjoittamaan laskun minulle tai yritykselleni?
Kyllä. Voidaksesi maksaa laskulla, lähetä osoitteeseen asiakaspalvelu (at) myphoto.fi pyyntö sähköpostilla ja kirjoita siihen maksajan täydelliset pankkiyhteystiedot. Hyväksynnän jälkeen voit valita laskun maksutavaksi. Aluksi laskuasiakasta laskutetaan jokaisen ostoksen jälkeen. Myöhemmin laskutuskausi vaihtuu kuukaudeksi.
Miten on estetty ettei kuka vaan tallenna kuvaani omalle koneelle tai tulosta sitä?
Kaikki kuvat julkaistaan hyvin pinellä resoluutiolla, joten kuvan tulostaminen tai sen tallentaminen on mahdotonta. Kuva on yksinkertaisesti liian huonossa laadussa jotta sen kanssa voisi toimia.
Jos kuvaaja päättää lopettaa asiakkuuden, mitä käy hänen kuvilleen?
Asiakkuuden päättämiseksi kuvaajan on otettava yhteyttä asiakaspalveluun osoitteesta asiakaspalvelu@myphoto.fi. Tällöin hänen pyynnöstä kaikki tiedot ja kuvat poistetaan sivustolta käytöstä.
Antaako Myphoto.fi mitään käyttäjien tietoja suoramarkkinointiin?
Sivustomme ei luovuta käyttäjien henkilökohtaisia tietoja kenellekkään ulkopuolisille. Kaikki tiedot säilytetään tallessa ja käytetään vain henkilökohtaiseen yhteydenottoon tai tilauksien suorittamiseen.